Aankomst Haifa

14 februari 2022 - Haifa, Israël

Ik ben weer aangekomen in mijn Dorm in Haifa!  Op zaterdagavond kwam vloog ik Israel binnen, wat er zo van boven erg mooi uitzag. Het vliegen zelf vond ik ook bijzonder, het leek wel of ik first class vloog, ik had namelijk 3 lege stoelen voor mezelf. Dat is toch wel een voordeel van deze coronatijd ;). Mijn nieuwe huisgenoten zijn super leuk. Een van hen is bezig met een project waarbij ze een Nederlands boek wil gebruiken en ik ben precies op het goede moment binnen gekomen om te kunnen vertalen.  Deze week hebben we daar nog genoeg tijd voor. Maar vanavond is het even tijd voor ontspanning. Er wordt een Valentijns avond met een zwijmel-film georganiseerd voor alle studenten, en de singles krijgen een roos!  Vanaf volgende week zondag ( leuk he, hier begint de week niet op maandag maar op zondag) begint het tweede semester om het uni. Zondag is ook de dag dat ik voor het vak community conflict een paper moet inleveren. Ik heb daarvoor nog informatie nodig van mensen die wonen of werken in de (probleem)wijk Hadar hier in Haifa. Ik ben benieuwd of dit mij gaat lukken want ik ken natuurlijk nog geen kip hier. De volgende post laat ik het jullie weten!

Veel liefs, Shalom

Schermafbeelding 2022-02-14 om 17.49.01Schermafbeelding 2022-02-14 om 17.48.37Schermafbeelding 2022-02-14 om 17.49.22

1. Lisette & Oma:
    19 februari 2022
    Ha lieve Cristel, wat een fijn bericht! Het klinkt of je het naar je zin hebt. We hopen dat je paper is gelukt! Dikke kus van oma & Lisette